اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی
اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی

سری جدید اس ام اس های بیقراری قشنگ


اس ام اس های بی قراری

sms bi gharari

بــخــــــنـد !

میــــخــواهــــم ،

تــــجــدیـــد ِ حــــیــات کــــنـم …!

اس ام اس های بی قراری  ادامه مطلب ...

سری جدید اس ام اس های دپرس و غمگین



اس ام اس دپرس

sms depres

دلم میخواهد کسی باشد

خوب باشد

مهربان باشد

بس باشد

و همه ی این بودن هایش

فقط برای من باشد

فقط برای من !

 •

اس ام اس دپرس

sms depres

دیدن عکست تمام سهم من است

از “تو ”

آن را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا

توقعش زیاد شود!

دل است دیگر . . .

ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!

اس ام اس دپرس  ادامه مطلب ...

سری جدید اس ام اس های حسرت غمناک 94


اس ام اس حسرت

sms hasrat

میمِ مالکیتِ آخرِ اسمم

خاک خورده

و هیچکس نبود

که محضِ دلخوشی

یک بار

بگوید

تا تمامِ این قندهایِ تلنبار شده در دلم

آب شود

می ترسم همین روزها

مرضِ قند بگیرم

اس ام اس حسرت

sms hasrat

در قبرم هستم…

خوابیده ام به پهلوی راست،

گوش چسبانده ام به خاک،

منتظر شنیدن گام هایت…

فاتحه بهانه است…

فقط بیا…

اس ام اس حسرت

sms hasrat

آرام بــاش دلــم

او بــــی تو آرام استــــ!

اس ام اس حسرت

sms hasrat

خوابــــهایم بوی تن تـــو را می دهـــد

نکنـــد آن دور تــر هــا نیمــه شب

در آغوشم می گیـــری !

•  ادامه مطلب ...

مصاحبه جذاب با محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان در خندوانه





وقتی رو به رویش بنشینید خیلی جدی تر از چیزی به نظر می رسد که تصور می کردید. صداپیشه عروسک های محبوب و پرطرفداری مثل ببعی و آقوی همساده این بار با عروسک بنفش رنگی مهمانمان شد که این روزها برای خودش اسم و رسمی به هم زده و با آوازهای شبانه اش دل ملتی را شاد می کند. بله، جناب خان همراه محمد بحرانی و دو گرداننده اش، حامد ذبیحی و مهدی برقعی. گپ ما را با بحرانی بخوانید تا از جادوی جناب خان بیشتر بدانید.  ادامه مطلب ...