اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی
اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی

تهمینه میلانی برهنگی گلشیفته رو!!! خیلیا تشویق میکنن! خیلیا تحلیل میکنن! خیلیا فحش میدن! خیلیا هم جوک میسازن!

تهمینه میلانی  نوشته بود .



برهنگی گلشیفته رو!!!



خیلیا تشویق میکنن!

خیلیا تحلیل میکنن!

خیلیا فحش میدن!

خیلیا هم جوک میسازن!


اما من فقط نگاه میکنم!

من جزء اون دسته مردمى هستم

که نه موافقم نه مخالف!

فکرمیکنم شاید اصلا بمن ربطى نداره!

اصلا به ما ربطی نداره!


مگه داستان اون بچه بى لباسی که شباتو

خیابوناى شهر ازسرما میلرزه بما مربوط بوده!؟


مگه داستان اختلاس و تقلب و دزدیا

بما مربوط بوده!؟


مگه اون خط فقریکه هرروز افتاده دنبالمون!

تامردم بیشترى رو به زیربکشه بمامربوط بوده!؟


مگه وقتیکه سرانه مطالعه کشور

٢ دقیقه درروز شد بمامربوط بوده!؟


مگه داستانِ اسیدپاشی ها بما مربوط بوده!؟

مگه جنگ و نفت و سیاست و داعش!

وَ هزار کوفت و زهر مار دیگه بما مربوط بوده!؟ 

 

 

که حالا یه بابایى اون سرِ دنیا !

واسه فکر خودش لخت شده بما مربوط باشه!؟


ما کلاً سرمون زیاد گرمه!

حواسمون خوب پرت میشه!

مغزمون پوکه!

چشامون کوره!

گوشمون کره!

دست و پامون لَمسه!

امّا تا دلت بخواد دهنمون بازه!!!


واسه حرف مفت!!! . . .

واسه تحلیل آبکى!!! . . .

واسه مُرده باد ُ !!! . . .

دلم گرفت وقتی امشب خبر خرید 40000خشت طلا واختصاص 2500میلیارد تومان توسط دولت روحانی جهت عتبات عالیات از دلارهای آزاد شده بواسطه توافق اختصاص یافت ولی من دوسال نتوانستم دختر5ساله ام را با ی جفت گوشواره 1گرمی شادکنم.آفسوس که 20سال گفتیم انرژی هسته ای حق مسلم ماست وبه شکم هایمان سنگ بستیم اما یک ریال از این پول آزاد شده به من وتوی هموطن نخواهد رسید.آنوقت موقع پرداخت45هزارتومن یارانه لعنتی گوشت تنمان را باید صدبار بریزن تا پرداختش کنن.چه کسی اجازه به رییس دولت خودخوانده تدبیر روحانی داده میلیارد میلیارد دلار وخشت طلا راهی کشورهای دیگر کند آنوقت درممالک فرنگ بی دین رییس دولت جرات نداره ی میلیون دلار بدون اجازه از ده نهاد به کشوری ببخشد.فرستادن خشت طلا ودلار روا به خانه به مسجد وقبور وزیارتگاه ها ازنگاه انسانیت غیرقابل قبول است ومارا نه که بخدا نزدیک نمیکند که فرسنگها دورشدیم ودوباره هم دور!!


=========================================

من خودم به شخصه اکثر حرف های ایشون رو قبول دارم اونی هم که قبول نداره طعم لذت بخش فقر رو نکشیده و اگر هم میگه کشیدم اون فقر نبوده تظاهره به فقر هست که در نمود پیدا میکنه خیلی خوب به یاد دارم که بین سن  14 تا 18 سالگی پول خرید کفش خانوادم نداشت منم چند بار مجبور شدن از مسجد کفش بلند کنم این کار درستی نبود از نظر اخلاقی هم درست نبود اما  کسی نبود بهم بگه دخترم تو کفش داری یا اصلا تو آدمی .... در کل برای من اون دوران گذشت اما خیلی ها مثل من هنوز اون دوران رو دارن باهاش زندگی میکنن و امیدوارم از اون بدتر نباشه مثل تن فروشی به خاطر فقر ..... آها ی دنیای زبا من عاشقانه دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.