اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی
اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی

بهترین آپلود سنتر موزیک+ آهنگ +mp3

‫‏رپران‬ و ‫‏مخاطبین‬ و دوستان‬ وبلاگ داران عزیز توجه کنید
با امکان دریافت کد قرار دادن پلیر آنلاین در وبلاگ شما و شمارش تعداد پخش موزیک در پنل مختص شما.
آیتونز  به شما 100 مگابایت فضا میده و یک پروفایل مخصوص خود شما و امکان آپ کردن رایگان موزیک های  شما یا موزیک های مورد علاقه شما یا هر صدایی دیگری .
تا مهر ماه ثبت نام بدون محدودیت میباشد پس سریع تر اقدام کنید



یه سری از مزایاش هم میگم .
الف: امکان ساخت پروفایل با نام خود شما و  خصوصی سازی پروفایل برای دوستان شما
ب : امکان آپلود رایگان موزیک شما توسط خود شما 
ج: امکان فعال و غیر فعال کردن لینک دانلود و مشاهده تعداد دانلود و تعداد پلی کامل موزیک شما 
د : امکان تعیین عکس برای پروفایل و دادن لینک از شبکه های اجتماعی و سایت های دیگر  
ه: امکان چت با دوستان دیگر شما در سایت به صورت خصوصی 
م: و چندین امکان بینظیر دیگر برای تک تک شما عزیزان 

لطفا با فیلتر شکن وارد نشوید

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام عزیزم: خوبی؟ ممنون از حضورت، آره دیگه خودم سرودم...، واسه چی اینو می پرسی...؟! مگر نمی دونستی؟ و این وبو واسه سروده ها و دلنوشته های خودم در مورد امام زمان و موضوع انتظار ایجاد کردم، فرصت کردی به بقیه سروده هام هم سری بزن و نظرتو واسم بگو، منتظر حضور مجددت هستم...

طاهر چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 14:56 http://ataher.blogfa.com

سلام. خیلی جالب بود استفاده کردم.

خواهش میکنم امیدوارم به دیگران هم معرفیش کنید

شهیدگمنام چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 00:51 http://313sshahadat.mihanblog.com

سلام.خداقوت... [دست][دست][دست]
ی سوال: اگ کسی رو دوست داشته باشی، چجوری این علاقتونو ابراز می کنین؟؟؟
موفق و زهرایی باشین[گل]
*یازهرا*

اول دقت میکنم مرز عشق و هوس رو بشناسم اگه هوس نبود رک و رو راست بهش میگم دوست دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.