اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی
اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی

مطالب وایبری

تنفس : شروع زندگیست ، عشق : قسمتی از زندگیست اما دوست خوب : قلب زندگیست.

یادت را از من نگیر ، بگذار من هم مثل سهراب بگویم دلخوشی ها کم نیست.

رسیده ام به حس برگی که می داند ، باد از هر طرف که بیاید ، سرانجامش افتادن است .

وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها مینگارم تا بدانی یادت عزیز می ماند.

تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما ... ، شیرین ترین حرف : ... اما دوستت دارم.

رسیده ام به حس برگی که می داند ، باد از هر طرف که بیاید ، سرانجامش افتادن است .

سخت میترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی ، او از نژاد جاده باشد و رفتنی ، آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم!

گرگ هم که باشی ، عاشق بره ای خواهی شد که تو را به علف خوردن وا می دارد و رسالت عشق این است ، شدن آنچه نیستی!

 

 

-----------------------

یادش بخیییر جواب نصف سوال های جغرافی این بود: 


آب کافی،خاک حاصل خیز و آب و هوای مناسب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.