اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی
اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو  - زومیت

اخبار فناوری - سرگرمی - دی جی یاتو - زومیت

فناوری - تکنولوژی - اخبار و - شبکه اجتماعی - امنیت - هک - شبکه خودرو - لوازم خانگی

به لره میگن چرا چوب خدا صدا نداره؟!

به لره میگن چرا چوب خدا صدا نداره؟!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

میگه نمیزنه که !

فرووووووو میکنه!

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 11:19 http://leyla-taraghi.blogsky.com

سلام سحرجون عزیزم اینی که نوشتین به لرهای محترم که هموطنای عزیزمون هستن بر میخوره من خودم لر نیستم ولی خودتونو بذارین جای اونا بعد بنویسین

اینم یه جور نزاد پرستیه بعد میگیم ما نزاد پرست نیستیم

هستیم گلم هستیم

به جای لر میشد خیلی چیزای دیگه بنویسین

عزیزم ممنونم از نظرت من خودم لر هستم دوست دارم مردم شاد بشن حتی به قیمت اینکه بگن لره فلان و بمان ما لرها اکثرا آرزمونه مدم ایران شاد باشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.